BADYL BADYL
1989
BLOG

Smoleńsk ? - eksplozja, video.

BADYL BADYL Polityka Obserwuj notkę 8

Prezentuję poniżej film video z youtube zamieszczony tam 29 lipca 2010 roku.

Obejrzało go około 41.500 widzów.

Ja sam, mimo że jak każdy Polak, któremu zależy na losach Ojczyzny śledzę uważnie to co dzieje się wokół tragedii smoleńskiej, nie wiedziałem o istnieniu tego filmu. W sumie wydaje mi się dziwne że jego sprawa nie wypłynęła do dnia dzisiejszego na forum szerszej opinii publicznej.

Przesłałem go do Gazety Polskiej i Naszego Dziennika.

Na film ten trafiłem kilka dni temu poprzez blog Janosika, w komentarzach którego był link do strony na której zalinkowano z kolei ten film.

Smoleńsk to 300 tysięczne miasto, a lotnisko "Siewiernyj" leży na terenie miasta. Przy powszechnej dostępności tanich rejestratorów wizji jest prawdopodobne iż dokumentacji filmowej z tragedii smoleńskiej jest znacznie więcej niż znany film Koli 1,24 min., czy potencjalnie to video.

Czy dzięki temu filmowi jesteśmy świadkami eksplozji bomby wodorowo-paliwowej (o ile to prawidłowa nazwa) ???. 

Poniżej filmu link do strony forum na której zalinkowano  film (w komentarzu do zdjęcia nr 271).

    

 http://www.youtube.com/watch?v=j6y3TFdXRCA

 

http://picasaweb.google.com/118355005473258703478/DropBox?authkey=Gv1sRgCM3S1LTe7LejIQ#5542662512270095458

BADYL
O mnie BADYL

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka