BADYL BADYL
72
BLOG

Tylko po co te bagnety ...... ?.

BADYL BADYL Historia Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Jutro odbędzie się odsłonięcie pomnika żołnierzy Robotniczo-Chłopskiej Armii Czerwonej w Ossowie. 

Jak B.Komorowski z innymi tak zdecydowali, to trudno.

Ja aż tak bardzo zawzięty nie jestem, żeby zaraz mówić że nic nie należy stawiać. Jeśli jak mówią, właśnie odnaleźli nieznany grób, niechby postawili krasnoarmiejcom, jak już koniecznie chcą czy muszą,  jakiś schludny nagrobek . A czy będzie na nim krzyż prawosławny, czerwona gwiazda, czy sierp(lub pług-tak było na sztandarach w 20-tym roku) i młot, to już w sumie ich sprawa. Tzn. nie B.Komorowskiego i innych, tylko tych z Moskwy. Mnie tam w sumie ganz pomada (moja przeróbka, która mi się bardzo podoba , od niemieckiego "ganz egal", co znaczy - wszystko jedno).

 Ale żeby od razu pomnik ?.  I po co te bagnety ........... ?.

 

Ps. Tutaj projekt pomnika - 22 poległych strzelców - 22 bagnety ich symbolizujące.

http://www.netkonkret.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=336:szereg-niestosownoci&catid=3:polityka&Itemid=25

BADYL
O mnie BADYL

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura